1. Czy trzeba się rejestrować, żeby złożyć zamówienie?
Nie ma takiej potrzeby. Warto jednak założyć konto w naszym sklepie i korzystać z programu lojalnościowego dla Stałych Klientów.
2. Ile zapłacę za dostawę?
Zamówienia o wartości minimum 99 zł zostaną doręczone bezpłatnie.
Do zamówień poniżej 99 zł zostanie doliczona opłata za transport w wysokości 19 zł – płatność przelewem, 22 zł – płatność za pobraniem.
3. Kto dostarczy moje zamówienie?
Zamówienia na terenie całego kraju realizuje Kurier INPOST.
Kurier dostarcza standardowo w godzinach od 8:00 do 18:00 na terenie całej Polski.
4. Kurier dostarczył uszkodzoną przesyłkę. Co teraz?
Jeśli Twoja paczka budzi Twoje wątpliwości należy bezwzględnie sprawdzić przesyłkę przy kurierze i spisać protokół uszkodzenia. Jest to niezbędne w przypadku składania reklamacji.
5. Czy mogę zwrócić towar który nie spełnia moich oczekiwań?
Jeśli nie brałeś faktury na firmę to możesz zwrócić towar w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru.
Zwracany towar nie może nosić śladów korzystania poza koniecznymi do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru. Wystarczy wydrukować i wypełnić Formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość (kliknij tutaj by ściągnąć > > ) dołącz paragon i odeślij do nas. Powiadomimy Cię e-mailowo gdy tylko przesyłka zostanie do nas doręczona. Pieniądze zwrócimy w ciągu 7 dni roboczych.
Uwaga! Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
6. Zgubiłem paragon. Czy mogę odstąpić od umowy bez niego?
Paragonu zdecydowanie ułatwia procedurę odstąpienia od umowy. Jeśli jednak go zgubiłeś to do formularza odstąpienia od umowy dołącz oświadczenie o zagubieniu paragonu fiskalnego.
7. Kurier INPOST nie chce mi doręczyć przesyłki po godz. 18:00. Co teraz?
Godzina doręczenia paczki jest uzależniona od trasy kuriera. Większość przesyłek jest doręczanych między 8:00 a 18:00. Możemy ustalić gwarant dostawy na konkretną godziną, jest to usługa dodatkowo płatna (30zł). W celu jej ustalenia – prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta. W przypadku gdy doręczenie o wskazanych przez kuriera godzinach jest niemożliwe – sugerujemy zmianę adresu dostawy.
8. Czy muszę sprawdzać towar przy kurierze?
Paczkę należy bezwzględnie sprawdzić przy kurierze w przypadku widocznych uszkodzeń (paczka oklejona podejrzanymi taśmami, uszkodzony karton). Przy odbiorze takiej paczki prosimy o spisanie protokołu uszkodzenia bądź braku towarowego oraz przesłanie go nam na e-maila.
W przypadku braku zewnętrznych uszkodzeń nie trzeba sprawdzać paczki przy kurierze.
Należy jednak pamiętać by przed otwarciem worka z karmą sprawdzić zgodność towaru z zamówieniem.
W przypadku niezgodności prosimy o kontakt (najlepiej w przeciągu 3dni od dnia odebrania paczki).
9. Co zrobić by otrzymać fakturę?
Faktury wystawiamy na życzenie. Wystarczy wypełniając formularz dostawy podać NIP, a my korzystając z Centralnej Ewidencji Gospodarczej pobierzemy dane firmy i wystawimy fakturę. Zostanie ona dołączona do przesyłki.
10. W przypadku zaginięcia przesyłki, czy towar jeszcze raz wyślecie, czy przepada towar i pieniądze, które wpłaciłam / wpłaciłem?
W przypadku zaginięcia przesyłki towar jeszcze raz wysyłamy. Jeżeli akurat brak jest jakiegoś asortymentu, wymieniamy na inny lub też zwracamy pieniądze.
11. Czy wszystkie produkty w sklepie są dostępne od razu?
Zdecydowana większość produktów wyświetlanych w naszym sklepie jest gotowa do natychmiastowej wysyłki. Jeżeli czas kompletowania jakiegoś towaru jest dłuższy, jest to zaznaczone na jego karcie.
MASZ PYTANIE A NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI?
Pisz na biuro@zoogoldi.pl lub dzwoń pod numer +48 530 031 899!