1. Termin realizacji Zamówienia, potrzebny na przygotowanie produktów do Wysyłki wynosi od 1 do 3 dni roboczych. Nie uwzględnia on natomiast czasu przewidzianego na Dostawę zamówionych produktów firmą kurierską INPOST (48 h).
2. Wysyłka towaru jest realizowana za pośrednictwem firmy kurierskiej INPOST.
3. Po wysyłce zamówienia jego status zmieni się na „Zrealizowane”, a potwierdzenie zmiany statusu Zamówienia zostanie wygenerowane na adres mailowy powiązany z Kontem Użytkownika.
4. Za ewentualne opóźnienia w Dostawie nie odpowiadamy.
5. W chwili Odbioru Zamówienia Klient zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości (np. uszkodzenia), Klient zobowiązany jest zgłosić ten fakt kurierowi i sporządzić z nim protokół szkody, przy jednoczesnym niezwłocznym Kontakcie z Działem Sklepu.
6. Jeżeli po zmianie statusu Zamówienia na „Zrealizowane” przesyłka nie dotarła w przewidzianym terminie, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta w celu uzyskania numeru nadawczego przesyłki.